مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 09:502024-01-10فرهنگي

گفت وگو|نمایش آثار هنرمندان تجسمی در سطح شهر؛ شاکله تمام هنرها از تجسمی است


جعفر واحدی دبیر اجرایی شانزدهیم جشنواره هنرهای تجسمی فجر ضمن بیان رویکرد جدید این دوره گفت: امسال تصمیم داریم برای دیده شدن هنرمندان و آشنایی مردم با این هنر کارها را در سطح شهر به نمایش بگذاریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تجسمی فارس، جشنواره هنرهای تجسمی فجر هر ساله در بهمن ماه در رشته های مختلف برگزار می شود.

شرکت کنندگان در بخش های عکاسی، نقاشی، مجسمه سازی، کارتون و کاریکاتور، خوشنویسی، طراحی، تصویرسازی و چند بخش دیگر به رقابت می پردازند.

امسال چند بخش برای اولین بار به جشنواره هنرهای تجسمی فجر اضافه شده است.

جعفر واحدی دبیر اجرایی شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر درباره بخش های جدید این دوره به خبرنگار تجسمی خبرگزاری فارس گفت: امسال با توجه به نیازی که در این حوزه مشاهده شده، بخش های مختلفی از جمله دیوارنگاره، پوستر و فیلم مجددا به جشنواره هنرهای تجسمی فجر اضافه شده است.

لزوما باید به بخش هایی که کامل کننده فرآیند محتوا و اقتصاد هنر در جشنواره فجر که بزرگترین جشنواره هنرهای تجسمی کشور است توجه شود.

هنرهای تجسمی راهش را به خانه ها باز می کند وی افزود: هنرمندان تجسمی مانند هنرمندان رشته های دیگر شناخته شده نیستند و تنها هنرمندان همین طیف آن ها را می شناسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت وگو|نمایش آثار هنرمندان تجسمی در سطح شهر؛ شاکله تمام هنرها از تجسمی است

گفت وگو|نمایش آثار هنرمندان تجسمی در سطح شهر؛ شاکله تمام هنرها از تجسمی است